I skolan

Sitter i skolan på lektion, webb såklart.. försov mig lite imorse men det hade inte spelat någon större roll eftersom tågen krånglade hela morgonen, men men.. nu är jag iaf här och har just nu rast.. Ikväll blir det mys med tjejerna, sak min kul att träffas allihopa var ett tag sen, vi ska mötas vid 18.00 och handla mat och snacks sedan åka hem till mig och tillaga den :) Ska försöka att inte bli för sent heller seftersom jag jobbar imorgon 12.00 till 18.00.. Men antar att Lina och Elli också ska jobba så dem vill nog också sova i lagom tid ;)
Men nu måste jag stänga ner skärmen, bye!


Här är min skiss när den är klar, fast nu ska man börja sätta in koder och sånt med, vilket är krångligare..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0