hmm

Blir så ireterrad på min dator, för min bärbara data är verkligen bäst haha och har allt man behöver, FÖRUTOM internet, självklart har den det egentligen men vi har bärbart internet eftersom alla i familjen har en varsin bärbar data, och mitt har bökat så jävla mycket och nu funkar det inte alls, jävligt ireterrande tycker jag själv, eftersom jag behöver båda skirva ner saker på tex word och samtidigt behöver internet, nu sitter jag med internet på lillsyrrans och word på min, tar mycket plats och är bara allmänt jobbigt, men jag ska antingen få en ny data eller bara en ny sån där sak man stoppar i datan för det är antagligen den som inte funkar.. Får se när det blir, är väl inte jätte bråttom men det är mer det att min lillsyrra vill ha sin data ibland fast jag håller på med något viktigt osv.. men men finns inte så mycket att göra åt det just nu.. Men nu ska jag fortsätta plugga lite till, sedan blir det att göra annat..

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0