här igen.

Här igen och har pluggat någon timme till + precis ätit middag, ska packa lite strax för att sedan ta sig till pappa.. Där blir det ytterligare lite pluggande :/ men också lite tv-tittande och om det finns någon bra film hemma man kan se :) sedan ska jag inte lägga mig allt för sent heller eftersom jag har prov imorgon klockan 10 och vill ha en ren och pigg hjärna till dess ;) men sedan efter idag blir det inge per pluggande på flera veckor, gud så skönt :D har verkligen längtat efter lovet och ledigheten! Avundsjuk på tobbe som får sälja julgrnar och vara ledig redan nu :O hihi! Men somliga har tur ;) Nej nu ska jag packa lite så jag kan åka med mamma och CO istället för bussen, bye!

image205

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0