Godnatt!

Filmen är slut och sandra är slut, haha den var inte så bra som jag trodde men lite rolig ibland eftersom Robert Gustavsson hade en röst (& ja jag såg på svenska eftersom min lillsyrra var med) och han är ju alltid rolig :D Imorn ska jag nog bara ta det lungt, och så ska jag väl fixa lite inför nyår, kolla hur vi ska göra med mat, dricka osv :) Så ska nog inte sova nu direkt utan blir nog att sätta på någon film att somna till! Måste bara säga att jag avgudar min gulleplutt till lillesyster, hon är så söt och härlig och man vill liksom bli ett litet barn när man är med henne :) Vi kollade igenom hennes klistermärken hon har och som hon fått i julklapp eftersom hon samlar på det, och varje sida i hennes album hade ett speciellt tema, så himla sött, att lägg ner så mycket tid på lite smilisar och gubbar osv med lite klister på är verkligen kollt haha :D Sen tog jag faktikst upp mina gamla bokmärken från en låda så satt vi och bläddra i dem med, och tror ni inte jag gjort exakt samma sak? jo :) haha, det var faktikst ett larvigt/rligt ögonblick tycker jag hihi :) men men det var allt för nuet, sängen kallar, jag skriver igen imorn, bye!

image255image256
Yes båda ser ut som biatcshezz haha, därför bjuder jag på en glad bild med ;D

//Sandra


Kommentarer
Postat av: sabajna

Nej då! Jag ska in och boka biljett idag så jag tar ett tåg som går lagom tid ;D

2007-12-30 @ 12:26:17
URL: http://schlajnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0