Godnatt.

Nu har hela kvällen gått och vi har haft det jätte mysigt och kul, bestämde vem som skulle köpa klappar till vem, åt, snackade en massa skit, lyssnade på musik, kollade på tv och kollade på idol^^ det var iaf bra att Marie vann, en värdig vinnare tycker jag själv! Snackade om vad vi ska göra imorn och så.. Men men Camilla, Lina  och Elli drog nyligen men Lenore stannar kvar över natten hihi, Men men Lenore ska upp tidigt och plugga imorjn och jag ska jobba så vi hade tänkt krypa ner i min säng nu med te och någon bra film :) höhö (mysigt, i know) Skriver imorn + lägger in lite bilder imorn, bye!



//Sandra & Lenore :)

(Nu vet jag vad jag ska ge mamma i julklapp: Jag ska ringa busch & alibaba och be om fred på jorden :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0