godnatt & sov gott.

Nu är jag super trött, har fan pluggat sjukt mycket och ändå känns det inget bra alls, vet att man ska se allt posetivt, men jag vet ju redan nu att jag inte kan det och det och att jag har chansat på hälften, så hur skule det kunna gå bra? Atans, för jag tror att jag måste klara det här för att få g, eller jag vet iofs inte men skulle tro det.. Är så himla trött på allt just nu, vet inte vad jag vill och jag dör snart av alla läxor, men som sagt imorn är allt över då är det bara fem skoldarkvar - fredan som bara är avlutning i någon timme på orionteaten.. sedan blir det lov :) Lovet kommer börja med fredan eller lördan med tjejerna och julklapps utdelning hihi mellan oss, med middag och mys, ska bli kul! Sedan får man se va man ska göra resten av dagarna, antar att jag ska vara hemma på söndagen eftersom det är dan innan julafton och mysa med familjen ;) och sedan blir det hem till pappas släkt på julafton och sedan hem till mamma med mammas släkt på annandagen :) och nyår är också planerat, så det ska nog bli så bra så! Nej men nu ska jag krypa ner i sängen som sagt! BYE!



//Sandraimage206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0