godmorgon måndag

Redan måndag igen, veckorna går så sjukt fort så det är fan läskigt ;S det var ju för tusan alldeles nyss onsdag haha.. Har iaf för någon timme sen vaknat :) tagit en dusch och nu sitter jag och käkar lite frukost, te och julvört såklart! Det läskiga är att det är mer julstämning inne i huset än ute, eftersom det finns så här mycket snö (noll). Men men, jag klarar mig utan den.. Idag ska jag möta Fia, Emelie och Jennifer för att ta en tripp i stan, tur att vi börjar senare för nu hinner jag ju handla julklappar, iaf till hälften :) ska va inne till ungefär halv två så hinner vi väl gå i en timma eller så, så det blir prima.. Såg på Titanic innan jag skulle sova igår, gah den är så himla bra men sjukt sorlig, hann inte se klart filmen, får bli resten ikväll eftersom jag börjar kvart i två imorn ;) Nej men nu ska jag sluta skriva så jag hinner fixa mig och ta bussen i tid, det jobbiga är bara det att sl.se funkar inte just nu så kan inte kolla bussen, men jag är nästan hundra på att den går halv ett ;P jaja, bye!

//Sandra

20

Kommentarer
Postat av: Samara

har väntat på 20, haha;)

2007-12-14 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0