Godmorgon lördag.

Gomorrron :) Klockan är havlv 11 och det är lördag, det är fan inte så jobbigt att gå upp såhär tidigt och ändå somnade jag rätt sent (två), kanske borde börja göra det, då kanske man får lättare att vakna på vardagarna när man har plugg.. Men men sitter och äter en macka med te, mumsigt värre, klarar inte av att äta för mycket så tar med mih lunch eftersom det är ett långt jobbpass..Efter blir det att åka hem direkt och äta middag, sen får man helt enkelt se vart kvällen leder! Jag vet iaf vad jag kan göra om det ser tomt ut, plugga ^^ annars får jag plugga hela söndagen, men men..  Nu ska jag göra mig iordning det sista innan jag ska dra, får skjuss av mammsen :) bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0