godkväll!

Nu ska jag försöka få till ett bra och långt inlägg med en massa roligt att skriva och ta upp med en massa bilder och sånt blarr, eller hur, nej men jag kan ju alltid börja med min dag :) Vart tidig morgon som sagt, men det gick rätt bra, sen har jag vart i skolan och sedan hemma på lunchen( på bussen påväg hem då somnade jag till en sådär femtioelva gånger och hela tiden gick det på nytt folk, måste sätt riktigt kul ut haha(A) ) och sedan i skolan igen.. När jag kom hem så gick jag av två stationer tidigare för att bränna lite fett hahah, duktigt tycker jag! sedna väl hemma vid fem tiden började jag plugga lite på en mediakunskapsläxa som ska vara klar nästa vecka, har gjort den halvklar så det känns iaf rätt skönt, sedan vart det middag vdi 19 och sedan plugg igen till 21 och då pluggade jag engelska, man ska skriva ett brev om USA till en vän i Sverige, har kommit en bit iaf, måste vara minst en sida och har gjort en halv av en halv sida iaf ;) den ska inte vara inne fören om en vecka så det kommer nog gå bra det med :) Ska bli skönt att bli klar med engelskan snart, är verkligen trött på det och klarar inte av mer, känns nästan som att jag bara blir sämre och sämre av någon jävligt störd anledning.. Men men nog om plugg! Efter pluggandet vart det lite TV + lite prat med Fia på telefon.. Det var väl på ett ungefär mig härliga dag och kväll :)

Måste föresten tilläga, jag FÖRSTÅR inte folk som sitter och putar med läpparna i bussen när det endast sitter en massa gamlingar och MIG i bussen, puta med läpparna kan man väl göra någon annanstans, förstår ni vad jag menar, är folk så vana med det att dme gör det mot sin mamma med, ni vet sådär trycker tungan mot baksidan av framtänderna och sedan putar med läpparna, haha, sjuk tanke men jag tycker bara det ser så kul ut, jag menar mitt i en jädrans buss :D

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0