God morgon

Nyårsafton och ungefär 10 timmar kvar till det nya året :) Känns bra! Ska bli en kul kväll med närmaste vännerna och även bekanta och främlingar.. Kommer bli god mat och mycket dricka, men ändå att man försöker hålla sig till en begränsad del ;) Musik och skratt! Innan nu på dagen ska jag verkligen bara ta det lugnt, gick upp för en timme sen så håller på att göra frukost.. Ska försöka göra en ordentlig frukost så slipper jag göra lunch, utan väntar till trerätters middagen! Annars på dagen ska jag som sagt bara ta det lugnt, men ska även också tillbringa mig lite lyx med hårinpacking, ansiktsmask, ett långt bad osv :D Det blir så bra så!

Nyårslöften för i år då?
1. Godislöfte haha (fläszkichlöfte)
2. Träna minst två gånger i veckan
3. Var snäll Sandra, var snäll!
4. Plugga mer.


Det är väl ungefär det, eftersom jag inte är rökare eller så, är dem rätt enkla, därimot måste jag kanske sluta "festsnusa", haha ja tro det eller ej, för när som helst kanske det där suget börjar komma en vardag ..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0