fredags eftermiddag

Äntligen hemma, är jätte trött (som vanligt) men men, pluggar lite, med medialäxan som ska vara inne ikväll senast klockan 23.59, så bäst att göra klart det sista nu så jag inte missar det om jag drar nånstans ikväll :) Ska för det mesta bara kolla igenom texten och så, lägga till något kanske, får se helt enkelt..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, man får alltså se om något dyker upp, orkar inte kolla runt så mycket så om ingen ringer så blir det nog att stanna hemma eftersom jag ändå ska jobba imorn, så kan man ju hitta på något imorn kväll istället.. Annars blir det middag med alla syskonen + mamma ikväll, blir nog något gott så det är bra det! Är riktigt hungrig! Nej men nu ska jag fortsätta med min läxa, skriver senare, bye!

'Alla går att förlåta, men inte alltid'

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0