Fredag :)

Skön fredag har det varit, bara tagit det lugnt, visst det har man gjort nästan hela veckan eftersom det vart jul, men då har man stökat med klappar och släkt, nu har jag bara tagit det lugnt hemma med mamma, mycket skönare :) Absolut har det vart kul med jul, men stämningen efter är ändå också alltid bra tycker i alla fall jag! Ikväll ska jag på bio tror jag, får se vad det blir, var ett tag sen så det blir nog mys :) sist såg jag nog Saw 4, sjuk film! haha.. Nej nu ska jag äta middag, skriver ett inlägg igen lite senare, bye!

Den här filmen skulle iaf jag nog vilja se, verkar riktigt gullig och rolig ;D http://www.sf.se/filmer/film?filmid=10002710

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0