:)

Godkväll allesammans :) Kom hem från kusinerna för ungefär två timmar sen, och har nyligen sjungit för full hals med systrarna på singstar, riktigt jävla kul :D Innan var vi iaf som sagt hos kusinern, bra och mysig stämning, julmusik, skratt och en massa mat och godis! Kusinern + farbror och hans tjej hade gjort en massa larviga lekar som frågesport, gissa bild, kasta boll m.m, riktigt larvigt men riktigt kul :D haha! Senare så va min ena kusin Niklas tomte och det var riktigt jävla kul haha, (kanske lägger in någon het bild sen haha) och alla fick julklappar ;) Fick bla det här i julklapp :) ; Ipod nano, choklad, dvd-film, parfym, plånbok, smycken, hårgrejer, solpuder, puder, anisktsmasker, dipliner, smink tillbehör, "sport-bag"(converse), underkläder, klännig, pengar, sen minns jag inte (A) Är iaf riktigt nöjd, TACK pappa, bror, systrar, farmor :) Blir nog mycket shoppa i mellandagarna med, pappa har lovat att ta mig och storesyster och shoppa lite :) Men annar som sagt har min dag vart jätte mysig, såklart inte samma känsla som när man var 10 år men fortfarande skön och mysig :) Ni får ha en fortsatt trevlig kväll/natt, för nu ska jag lyssnar på lite musik innan jag ska lägga mig, Bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0