En torsdagseftermiddag.

Klockan är nu runt fyra och idag råkade det bli så att Sandra vart hemma, det var verkligen inte meningen men klockan kvart i nio hörde jag hur min mobil ringde (skulle gått upp vid kvart i sex) och det var Fia som ringde, "ah alå de e sanda" "he sanda de e ia, ja ligger i sängen, du me elle?" "ah o ja gö ju de" (ja på ett ungefär lät vårt samtal sådär haha) Så båda bestämde sig för att stanna hemma eftersom det tar minst en timme att göra sig i ordning och sen ungefär en timme att åka, då skulle jag vart i skolan kvart i 11 och jag slutar 11.10 så kände att det kanske var liiite onödigt, så blev att sova vidare istället och vaknade då kvart i ett, skönt :) haha! Men sen har jag faktikst både tagit det lugnt (vilket jag behöver) och pluggat en massa, så har inte slängt bort hela dagen iaf! Hade tänkt att jag kanske kunnat jobba idag, men jag orkar inte komma hem 10, halv 11 ikväll + att jag måste plugga ytteligare någon timme till och det tar nästan en timme till jobbet så skulle aldrig hinne, får bli på lördag eller söndag istället, då jobbar jag inte ensam heller! Men men nu ska jag plugga lite till innan jag ska städa och damsuga hela mitt rum ;P skriver senare, bye!
Kom föresten på att jag önskar mig en mobil också, för motorola suger vekligen, alla mina vänner och bekanat som har en har alltid haft något problem med sina, jag har dock inte haft något speciellt, mer än att man kan ha ungefär tre låtar och inte längre kommer in i fotoalbumet (tur att jag har sparat alla bilderna på datan iaf) men vet inte om jag ska vänta till efter några löner och köpa en själv eller om jag ska önska mig en, får se helt enkelt :)


Vill ha någon av dem här, båda har grymt snygga färger & verkar iaf bra, någon som kan intyga det?
Den röda är en Sony Ericsson W910 och den lilla Sony Ericsson K770i.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0