det är än jul

Vaknade för ungefär 2 timmar sen, försöker nu att få igång min jävla ipod men det funkar ju inte, eller alltså jag fattar inte hur man får in musiken på den, och ja jag är jävligt otekniskt, mobba inte! Vi ska iaf snart till mamma så har packat väskan och alla nya fina klappar jag fått :) Vi ska dit och bara ta det lugnt och umgås, imorn blir det där i mot julfirande med hennes släkt! Och då får man mer klappar hihi (A) (vet att jag är som ett litet barn, men ändå). Fast har ändå märkt att det är nästan roligare att GE bort presenter till andra än att få, då känner man liksom att man gjort något bra och gjort någon glad, det är en fin känsla tycker jag :) Nej men nu ska jag se så jag har med allt och packa ihop min ipod eftersom jag ändå fattar så här mycket (NOLL) för att snart åka, bye så länge!

image245
Jag har då den svarta längst bak :)

//Sandra

Kommentarer
Postat av: carro

jag fick den gröna

2007-12-30 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0