bra dag

Kom nyss hem :) Skolan gick bara bra, jag gick på föreläsningarna om Polis och Journalist och det var mycket intressant att lyssna på båda två, förutom att jag va väldigt trött, som vanligt, inte bra det här, ikväll SKA jag lägga mig i tid! Efter det mötte jag iaf upp Sabina utanför skolan för att äta lunch tillsammans, det blev tillslut Sandy's i Odenplan, båda tog en kyckling & curry wrap, mums :) Vi satt där ett tag och prata om allt möjligt, sedan drog vi vidare till stan för att inhandla lite things var.. Vi gick först till panduro där Sabina köpte lite saker till allt hennes bak.. Och sedan vidare till H&M och resten, jag köpte iaf nagelfilar till mig, body lotien till mamma och sen julklappar till Lenore, men eftersom hon läser min blogg kan jag inte skriva vad ;O Sedan innan vi skulle promenera till pendeln köpte vi med oss rämar från marknaden som är nere på plattan på julen, muuuums! Men nu är jag bara hemma hos mamma, skulle hämta lite saker här och så, sitter och målar naglarna lite snyggt.. Nej men nu ska jag måla dem klart innan jag åker hem till pappa, bussen går om 40 minuter drygt.. Bye!

Kul med frost va? haha, fast snö skulle vara ännu bättre, iaf på julen..

image219image220

                                                    Sabina och Lina :)

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med angående Christina , det är hon i blont men den färgen på tredje bilden är liksom hilma fin :) ha det bra

2007-12-19 @ 17:15:51
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: sabajna

Tack gumman för en mysig dag

2007-12-19 @ 21:17:30
URL: http://schlajnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0