Bra dag

Nämän! Nu har hela dagen gått och den har vart jätte bra! Vi har ätit, öppnat klappar, ätit, pratat, skrattat, ätit, spelat sällskapsspel och andra spel och ätit ;) Kusinerna var här så det var extra kul! Till middag blev det italienskt tema och till efterrätt blev det glass, grädde, hallon, chokladtårta m.m. känner mig som det fetaste fettot höhö, men vafan, haha! Efter nyår blir det att hålla sig borta från godsakerna! Jag fick iaf hjärt-kuddar till sängen som jag ville ha hihi, Brittans skiva vilket jag också önska mig, Mascara, Strumpor, Smink tillbehör, sen minns jag inte mer ;O Så nu kan man väl säga att julen är över.. Juste vi fick Idol-spelet också, så det spelade vi, det var faktikst rätt kul, man fick känna på hur det känns att sjunga för juryn och så haha! Nej nu ska jag kolla på "en prinsessas dagbok" som är på tv och kolla in lite andra bloggar innan jag ska lägga mig, imorn ska jag upp vid 10.00 (vilket är tidigt för mig) för ska handla med pappa och fixa lite andra grejer, sen in till stan med Lina och Elli innan vi ska jobba, och sen ska vi sola.. Sen börjar jag 9.00 på fredag så då vill jag vila ut ordentligt innan ;D Nej men ha det så bra, skriver kanske något litet innan jag lägger mig, bye!

image250

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0