Belåten

Vaknade för lite mer än en timme sen och känner mig rätt ordentligt utvilad :) Skönt! Skrev inget mer inlägg igår eftersom jag var så upptagen hela dagen, med shopping, jobb, sola och trötthet så hann liksom aldrig när jag kommit hem, eftersom jag kom hem vid 12 tiden och då var svin trött.. Men det vart ifa mer shopping än jag trodde och riktigt fina grejer med väldigt bra priser! Jag köpte bl.a. en kappa för vinter/höst från H&M för 200 kr, helt fantstiskt ;) Lösnaglar, En silver/grå blus jag ska ha till min nyårsklänning från Gina för 100 kr, Underkläder frän H&M,  Strumpbyxor från H&M, Fondation på H&M, Örhängen från guldfynd.. Ja jag tror det var ungefär det, och allt det för mindre än en 500ing ;D Inte dåligt alls, fick allt jag behöver köpt iaf, kanske lägger ut bilder på det jag köpt senare :) Efter vi vart och handlat åkte vi iaf till jobbet och jobbade fyra timmar sen drog jag och Lina och solade och sedan hem.. Sen var det bara att värma en kopp med te och krypa ner i sängen :) Skulle jobbat idag mellan 9.00-12.00 men jag orkade verkligen inte så Elli tog min plats istället! Nej nu ska jag byta om lite och gå och sola mig lite brun, bye!

image252

//Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0