Andra advent

Nu är det söndag och andra advent, mysigt! Hann inte skriva något igår eftersom jag hade fullt upp med en massa annat, jag gick upp vid 10 tiden och mamma skjusade mig till t-banan eftersom jag skulle jobba med Elli och Lina, mellan klockan 12.00-18.00, det gick bra men det var segt som fan, skönt att man har lunch när det är helg annars skulle jag nog ha svimmat. Ringde flera störda personer som sa dem mest sjuka grejerna haha.. jaja! När jag kom hem till pappa sedan vid 7 tiden skulle vi äta så det blev fläskfilé, jätte gott! efter att jag ätit, tog jag en lång dusch, satte upp mitt hår, klädde på mig och packade med sakerna jag skulle ta med till Camilla eftersom vi skulle dit innan vi skulle vidare på en fest i Nacka som Charlie bjöd med oss på :) Jag kom till camilla vid halv nio och då var redan Lina och Elli där, vi byte om och fixade oss, Hanna kom också men när vi skulle gå sedan vid halv 10 tiden så drog hon och träffa Lenore och gick på någon annan fest.. Men Camilla, jag, Lina och Elli drog iaf till Nacka och träffade killarna + lite nytt folk, det var inte så mkt folk där men det var kul ändå faktikst. Vart ganska sent så nu är jag jätte trött, men vill inte lägga mig för då kommer jag inte kunna somna ikväll^^ Ska föresten sätta in lite bilder från gårdagen och fredagen ikväll eller imorn för har kameran kvar hos mamma.. Men men nu ska jag hämta ett glas med cola och sätta på en bra film :) Skriver senare, bye!

image172

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0