<3

Har inte hunnit skrivit idag fören nu, har vart upptagen helt enkelt.. Men nu är jag hemma och kan skriva igen! Idag vaknade jag iaf kl halv 12 och gick upp vid 12, duscha, åt och gjorde mig i ordning, sen mötte jag Hanna och åkte till Elli, där hade vi julfika med lussebullar, skumtomtar, pepparkakor, knäck, ischoklad och julmust, riktigt jävla gott var det :) Vi pratade om hur vi ska göra på nyår och hur vi ska göra på sommarlovet, mkt snack helt enkelt! det var jätte myckegt, lika kul varje gång alla ses, blir en så härlig och bra stämning! Vi delade också ut julklapparna tillvaran, Lenore fick av mig ett halsband man kan öppna med ett foto på henne och mig, ansiktsmask, hårinpackning och ett rött naglack.. Och jag fick av henne, pärlörhängen, puder och en ansiktsmask :) precis vad jag önskat mig! Nej, eftersom jag inte kom hem fören nu har jag lite att stå i ;) eller ska hjälpa till att pynta granen nu och dricka glögg, mums! Skriver senare, bye!
image231image232image233
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0