(.)

Precis sätt klart filmen och ja vad ska jag säga, den var riktigt bra! Älskar Bruce Wills, han är både snygg och otroligt ball och såklart en jävligt bra skådespelare! Handlingen va också bra, trodde faktikst jag skulle stänga av den efter bara några minuter men det gick absolut inte eftersom den va så spännande :) älskar nämligen action filmer och sådant (A) gillar komedi, skräck och drama med, men krigsfilmer och actionfilmer brukar ha mer att komma med, dem vill nå ut med något! Nu blev jag otroligt sugen på att se plutonen bara för det, självklart en väldigt bra krigsfilm som bla Johnny depp är med i <3, bäst efter jarhead och pearl harbor ;) Fast en film som inte är krigsfilm eller aktion är the notebook, den filmen är helt underbar och kan se den hundra gånger om och gråter varje gång, det är nog nästan min favorit film skulle jag gissa, sjukt bra! Nej men nu ska jag krypa ner i sängen och så får jag hoppas på en bra dag imorn, går bara mellan 9-12 och har någon yrkesdag i skola, sen har jag bestämt med Sabina att vi ska käka lunch tillsammans :) får se vart det blir och sedan stan.. nej men jag skriver igen imorn, Godnatt, bye!

image217

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0