:)

Inge fel alls på den här dagen! Klev upp imorse rätt trött men ändå glad att veta att jag snart skulle få håret gjort! Jag gjorde mig i ordning och åt, tog en dusch och fixade mig lite.. begav mig sedan in mot stan där jag mötte Jennifer eftersom hon också skulle bli fixad.. Vi åkte till fridhemsplan och där mötte vi Emilia och hennes kompis.. Det tog ett tag innan vi började med allt eftesom man måste få hjälp och så, och mitt hår var ju en katastrof engligt dem hahaha :D vilket också är sant eftersom det är så himla slitet och färgat 100 gånger till blont.. Men det tog sin lilla tid att bli ompysslad men det var kul och skönt :) Jag vart riktigt förvånad över resultatet, eftersom det vart så otroligt bra :D skit snygg färg och ja det ser som nytt ut, inte längre vitt/gult utan mer mörkblont vilket jag ville ha! Är verkligen jätte nöjd Emilia! När jag gick därifrån så gick jag till gallerian som ligger där, köpte en julklapp till bror min och sedan åkte jag hem och åt lunch med pappa, tacos <3 sedan har jag bara tagit det lugnt och kollat på en film med storesyster, den var faktikst fett kul, minns inte vad den hette nu, men säkert någon B film eftersom den aldrig visats på bio haha, med Jessica Simpsson. Och nu sitter jag här och ska lyssnar på julmusik och gör lite på en uppsats som ska vara inne på torsdag, är redan klar men vill verkligen få bra betyg på den så bäst att satsa extra högt och finslipa den ordentligt ;) Men men, skriver senare, bye!

innanefter
Inte bästa bilderna på håret eller mig, men man ser väl på ett ungefär skillnaden ;) :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0