15.28

Måndags eftermiddag, Har hunnit med både engprov i skolan, köpt mat, tog en snabb runda på stan, hem till mamma där jag gjorde klart en läxa, pratade lite med mamma, hon skjusade hem mig till pappa, och nu är jag hemma med en bit kladdkaka, lussebulle och coca cola, snacka om flääsckizh! men jag är värd det eftersom det är så himla synd om mig som gjorde eng provet idag och det gick bajs, jag skojar inte när jag säger att jag övat på 500 glosor, en novell, svarat på frågorna till novellen och läst 4 kapitel i läroboken vilket är 106 sidor och 12 oliak historier, WEJ! och då skojar jag inte heller när jag säger att det ända dem tog upp var 50 glosor, tre av 12 historier och sen INGET MER! Jag har alltså suttit och pluggat som en dåra till 2 i natt i onödan, för tror ni att jag kunde svara på dem här 50 glosorna? NEJ! jag kunde kanske 20, eftersom jag vars så sliten och helt enkelt hade plugga på för mycket! Blir så arg på lärarna och blir så arg på mig själv! Men har mejlat han som har hand om eng och sa som det var, så jag får hoppas att provet antingen inte va så viktigt eller om jag får skriva om det och att dem då säger lite mer exakt vad jag ska öva på.. MEN MEN! Nu ska i typ 30 min göra det sista på min pmf-uppgift och kolla så att frågorna verkligen stämde på min novell, sedan ska jag möta upp Elli och Lina för att jobba mellan 17.00-21.00 och jag kommer aldrig orka, eftersom jag är svintrött! Men det är bara att kämpa, kommer lägga mig så fort jag kommer sen sen, eller ska skriva rent en sak som Sara och Fia har ringt om, för att sedan skicka in det till vår lärare.. Dem skulle ringa en resebyrå och fråga massa dumma frågor.. Nej nu ska jag njuta av mina fläskiga bakverk och min kalla cola, bye!

image207

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0